LEÍRÁS

 

HomeMAGICARLEÍRÁSBEÉPÍTÉSKÉPEKÁRAKKAPCSOLAT

UGRÓKÓDOS AUTÓRIASZTÓ a riasztás okának kijelzésével

 

- színes, multifunkciós LCD-kijelző, kék háttérvilágítással
-  különböző hangjelzések és/vagy vibráló (néma) távirányító

-  2000 méteres hatótávolság

-  nyílászárók védelme, ajtók,- motor,- csomagtér                         

-  kétzónás ütésérzékelő

- központi zár teljes elektronikája a riasztóban  (komfortzárás - VW Group)

- külső érzékelő hozzákapcsolásának lehetősége (ultrahang)
- immobiliser kimenet, indításgátlás
- a riasztó hangos (20W-os sziréna), illetve csendes élesítése
- csomagtér nyitása is távvezérlőről
- pontos idő jelzése
- az utastér hőmérsékletének kijelzése a távirányítón (°C )
- a jármű akkufeszültségének mérése és kijelzése a távirányítón (V)
- utolsó ajtó becsukása után a rendszer automatikus élesítése, bezárása
- automatikus zárás a tulajdonos eltávolodásakor, illetve nyitása a közeledésekor, ennek távolsága állítható(10-15-30 méter)
- ütésérzékelő kikapcsolása távirányítóról
- távirányító telepállapotának figyelése, kijelzése
-pánikriasztás
- riasztó/központizár vészkikapcsolása távirányító nélkül (a szélvédőre ragasztott speciális matricára kopogtatott 4 jegyű személyes PIN-kód bevitelével, amelyet csak a tulajdonos ismer és változtathat)
- a matrica további (vidám) extra funkciója: kettőt kopogtava rá, üzenhetünk az autón keresztül
(pl. a feleségünknek/férjünknek, hogy engedjen be a lakásba, mert nem vittünk magunkkal lakáskulcsot) :-)

   

    

TÁVINDÍTÁS FUNKCIÓ

- távirányítóról való motorindítás azonnal, vagy pontos időre előre programozva

- dízelmotorok esetén az izzítás hosszának figyelése

- a rendszer távindítás előtt a váltót nem engedi sebességben hagyni

- a távindított motor járásának beállítása (10, 25, 3 vagy 5 perc)

- a motor járásának figyelése generátorról

- turbós motorok esetén a turbó visszahűtése a motor 2 perces járatásával kiszállás után

A motor beindítása távirányítóról:

-tegyük üres állásba a váltókart, az automata váltóval rendelkező járművet P állásba.

-húzzuk be a kéziféket.

-kiszállás előtt vegyük ki az indítókulcsot a gyújtáskapcsolóból.

-szálljunk ki a járműből (ekkor még jár a motor), majd az ajtót csukjuk be úgy, hogy nálunk van az indítókulcs.

A riasztó azért járatja a motort a kiszállásunkig, hogy biztosan üres állásban legyen a váltókar.

-az ajtó becsukása után azonnal leáll a motor.

-távirányító I-es gombjával zárjuk az autót.

Ezek után indítható az autó távirányítóról is a II-es gomb 2 másodperces megnyomásával, ha addig nem volt kinyitva egy nyílászáró sem. Ellenkező esetben nem engedi a riasztó a távindítást és ezt 5 felvillanással jelzi a helyzetjelzőkön is. A sikeresen beindított motort a rendszer 10 percig járatja, közben villogtatja a helyzetjelző lámpákat és egyszer csipogtatja a szirénát. A távirányítón az autó-ikon kipuffogója füstölni kezd és a számláló 10 perctől számol visszafelé, majd ha 0-hoz ér leállítja a motort.

A távindított autóba CSAK a tulajdonos tud beszállni, ha más kisérli meg kinyitni a zárt ajtók valamelyikét, akkor a riasztó és a távirányító is megszólal és a rendszer leállítja a motort.

 

További info: www.hondati.hu

 

                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.